Соціальні мережі та пошук роботи в Інтернеті

Варто дбати про свій онлайн-образ не лише тоді, коли ми починаємо шукати роботу в Інтернеті. Інформацію про нашу діяльність важко приховати від пошукової системи, саме тому роботодавці все частіше використовують цей метод для перевірки потенційних кандидатів. Якщо ми беремо активну участь у житті мережі та маємо цінні записи на різні теми, вони можуть з часом викликати інтерес на нашу користь. Доцільно уникати всіляких суперечливих думок, які могли б негативно вплинути на наш імідж, а також компрометувати приватні фотографії, розміщені в соціальних мережах. Користувачі часто забувають увімкнути параметр конфіденційності для конкретних заходів, і таким чином, наприклад, фотографії з події можуть бути помітні як друзям, так і працівникам, яких ми додали до списку контактів. Ви можете просто ввести запит шукаю роботу водієм київ і вже через кілька хвилин Вам  почнуть телефонувати.

Оскільки ми серйозно ставимося до створення іміджу з точки зору бізнесу, найкращим місцем для цього є соціальна мережа. Тут ми можемо представити наш профіль, який також виступає як резюме та супровідний лист. Ефективність пошуку роботи через сайти соціальних мереж, не висока. Значною мірою це пов’язано з тим, що кандидати просто залишають свій профіль - не завжди повністю заповнений, - і тоді очікують, що роботодавці зв'язатися з ними. Варто допомогти собі - ділиться на тематичні форуми з різних областей. Ми можемо приєднатись до чужих дій тут, висловитись по суті фактично з порушених питань, і хоча на практиці ми не завжди можемо помітити їх одразу, проте, послідовне створення іміджу ефективно збільшить наші шанси, коли ми почнемо шукати роботу в Інтернеті.

Що ще можна зробити?

Підпишіться на найпопулярніші веб-сайти з пропозиціями про роботу, завдяки яким ви будете отримувати пропозиції, які найкраще відповідають вашому профілю щодня у вашу поштову скриньку.

Якщо ви починаєте пошук роботи через Інтернет, заповніть профіль на веб-сайтах пропозиціями, які пропонують реєстрацію. Завдяки цьому ви можете заощадити час на надання постійної інформації, і єдиним кроком буде оновлення супровідного листа.

Представляйте себе лаконічно, деталі з’являться під час набору з призову на роботу.

Якщо ми бачимо пропозицію набору, яку керує зовнішня компанія, варто пошукати офіційний веб-сайт компанії, на яку ми хочемо подати заявку (за умови, що вона включена в пропозицію про роботу). Надіславши документи роботодавцю, у нас є більший шанс, що ми зустрінемося з його інтересом.

Якщо ми беремо активну участь у житті мережі, було б непогано включити в резюме посилання на наші публікації / портфоліо. Однак ми маємо пам’ятати, що діяльність повинна бути пов’язана лише з посадою, на яку ми звертаємось - роботодавці не будуть зацікавлені в наших знаннях з футболу, коли ми подамо документи на посаду бухгалтера.

Зверніть увагу на підхід роботодавця до іноземних мов. Часто може статися так, що досконалі знання, наприклад, англійської мови, справлять набагато більше враження, ніж досвід роботи в певній позиції.

Похожие статьи:

  1. Вибираємо якісні міжкімнатні двері
  2. Варіанти внутрішньої обробки балконів
  3. Декілька порад щодо поклейки шпалер
  4. Пошук роботи через мережу Інтернет