Навіщо головному лікарю потрібен маркетинг


Навіщо головному лікарю потрібен маркетинг

Головний лікар або керівник клініки наймає маркетолога і забуває про нього на кілька місяців. Проходить певний час, місяців 6 або 12, наприклад, і маркетолог отримує питання: «де пацієнти?» І «що зроблено?»

Починаються довгі і болісні суперечки. Маркетолог починає показувати презентації, звіти про витрачені гроші, креслити якісь графіки і схеми. Пояснює, що він зробив все, що міг, а клієнтів все одно немає. Дискусія заходить в глухий кут. Міняють маркетолога, і починається все заново. Історія нескінченна і сумна. А час іде ...

К вашему вниманию основы медицинского маркетинга услуг наполнения сайтов, размещение графических изображений и всей необходимой информации быстро, грамотно и качественно по самой выгодной и демократичной цене, без накруток и переплат.

Деякі причини незадоволеності керівництва клініки маркетологами:

Медики і маркетологи практично завжди говорять на різних мовах. По суті, у них різний світогляд, різні парадигми і дійсно - різну мову.

Пацієнт - для лікаря, Клієнт - для маркетолога.

Лікар лікує, маркетолог - продає і просуває

Лікар відстоює свою позицію і право на творчість в професії, Маркетолог працює з цифрами, ринком і з голим розрахунком

А власниць клініки зводить дебіт з кредитом і хоче отримати прибуток

«Я лечу пацієнтів» - каже лікар. «Я продаю тебе і твої послуги. Мені потрібна унікальність. Мені потрібна твоя продукт »- говорить лікаря маркетолог. Власник же каже - «я плачу вам зарплату і хочу бачити прибуток».

Що треба робити, щоб маркетинг в клініці був успішним? Основні принципи:

Керівник клініки повинен керувати маркетингом, вникати в інструменти маркетингу і ставати маркетологом - іншого шляху немає.

Завдання маркетологу повинен ставити керівник клініки (головний лікар або директор). Щоб поставити вірні завдання, треба знати суть роботи маркетолога

Контроль маркетолога і параметри контролю повинні вироблятися керівником клініки і маркетологом. Щоб це зробити, знову ж треба знати основи маркетингу.

Тільки воля керівника може стати основою для розуміння сторонами один одного і розвитку ефективного просування клініки

Тільки пряма участь керівника і розуміння ним усіх механізмів просування клініки дозволить правильно дивитися на внутрішній маркетинг клініки: утримання пацієнтів, роботу лікаря, репутацію клініки, клієнтський сервіс

Спільна робота керівника клініки і маркетолога - запорука успішного просування клініки і ефективного маркетингу.

МЕТА: потрібно більше пацієнтів, більше послуг, потрібно утримати пацієнтів, потрібні переваги перед конкурентами і отримати впізнаваність своєї клініки.

Завдання по залученню нових пацієнтів і вирішують маркетологи.

Завдання по утриманню залучених пацієнтів - вирішують медики.

Потрібен здоровий баланс сил і процесів.

Чи потрібен маркетолог головному лікарю? Так, потрібен.

При відсутності професійних компетенцій в маркетингу в працюючої клініці можна на дану роботу залучати консультантів, які допоможуть правильно побудувати маркетингову стратегію, зробити маркетинговий план, взяти на себе реалізацію плану маркетингу.

Похожие статьи:

  1. Навіщо потрібна супутникова тарілка
  2. Клумба - головна прикраса присадибної ділянки
  3. Баня - основні моменти, які потрібно знати
  4. Кухні, виготовлені з натуральної деревини
  5. Утепление потолка изнутри помещения