Насосне обладнання у галузях промисловості


Насосне обладнання знайшло широке застосування практично у всіх галузях промисловості. Особливе значення має насосне обладнання, що веде безперебійну роботу в таких галузях, як нафтова і газова промисловості, водопостачання та комунальне господарство, енергетика та металургія, вимоги до якого постійно зростають. Особливо це стосується підвищення надійності і зниження енергоспоживання.

Вы можете купить насос типа цнс для промышленности, коммунального и сельского хозяйства по самой выгодной и доступной цене, без переплат и накруток.

Відомо, що на ротор багатоступінчастого високонапірного насоса діє велика за абсолютним значенням осьова сила, яка при відсутності розвантажувальних пристроїв може викликати осьовий зсув валу з робочими колесами в сторону всмоктування. Осьової зрушення в експлуатаційних умовах може статися і при наявності розвантажувальних пристроїв через зношування ущільнень. Тому пристрої для розвантаження осьового тиску в насосі повинні забезпечувати надійну роботу, як в нормальних умовах експлуатації, так і в разі значного зносу ущільнень. В іншому випадку знос ущільнень буде приводити до аварії пристроїв, що призначені врівноважити осьовий тиск. Тепер розглянемо інші методи зрівноважування цієї сили в одноступінчатих насосах: Застосування робочого колеса двостороннього входу. Найефективнішим способом осьової розвантаження ротора в одноступінчатих насосах є застосування робочих коліс двостороннього входу. Внаслідок симетрії робочого колеса відносно площини, перпендикулярної осі ротора, теоретично осьове зусилля повинно бути повністю врівноваженим. Однак через похибки виготовлення або нерівномірного зносу ущільнень може виникнути осьове зусилля. Робоче колесо двостороннього входу Застосування симетричних щілинних ущільнень. Для вирівнювання сил тиску на основний і покриває диски заднє щілинне ущільнення розташовується на одному рівні з переднім. Якщо порожнину Б повідомити з порожниною А розвантажувальними отворами в основному диску робочого колеса або обвідний трубою (показана пунктиром), то тиску в них будуть практично однаковими і осьова сила буде врівноважена. При даному способі урівноваження залишаються неврівноваженими сили і, на сприйняття яких і розраховується завзятий підшипник. Зниження ККД при такому способі урівноваження оцінюється в 3-4% через збільшення об'ємних втрат і порушення структури потоку на вході в робоче колесо (в разі розвантажувальних отворів).

Похожие статьи:

  1. Корисні поради щодо якісного ремонту
  2. Застосування скла в будівництві
  3. Коли необхідна консультація кардіолога